HotelsCombined
En del av
krnorsk krone
Mest brukte valuta
Alle valutaer

Komme i gang med MyTrips
Trenger du mer hjelp?


1. Hvilken e-postadresse skal jeg videresende bestillingskvitteringene til?

Videresend bestillingskvitteringer fra innboksen til trips@kayak.no. Hvis du ikke har en KAYAK-konto knyttet til mailadressen vil vi automatisk opprette en og sende deg en bekreftelse på e-post. Klikk på lenken i e-posten vi sendte deg for å bekrefte kontoen.

til toppen

2. Kan jeg spesifisere hvilken reise bestillingskvitteringen skal tilføyes?

Du kan spesifisere reisens navn der hvor du ønsker at reiseinformasjonen skal sendes. For å gjøre dette skal du skrive navnet på en eksisterende reise i mailens emnelinje når du videresender en kvittering til trips@kayak.no.

til toppen

3. Kan jeg videresende bestillingskvitteringer fra MyTrips fra mer enn én e-postadresse?

Ja. Under Innstillinger vil du se seksjonen som kalles "Bestillingskvitteringer". Tilføy e-postadressen du vil videresende bestillingskvitteringer fra. Merk at eieren av den aktuelle adressen er nødt til å bekrefte at vedkommende ønsker at bestillingskvitteringer skal tilføyes din MyTrips i stedet for sin egen.

til toppen

4. Hvilke e-postformat kan brukes i MyTrips?

Stort sett alle. Så lenge du videresender e-posten fra innboksen din (og ikke direkte fra leverandøren), kan MyTrips behandle ren tekst, HTML, vedlegg samt enda flere ting.

til toppen

5. Jeg sendte bestillingskvitteringen til trips@kayak.no, men den er ikke synlig. Hva skal jeg gjøre?

Prøv først å logg ut og så inn igjen. Hvis du fortsatt ikke kan se reisen er det sannsynlig at du har videresendt bestillingskvitteringen fra en annen e-postadresse enn den du logger på KAYAK med. Dette skjer oftest med smarttelefon-brukere som bruker forskjellige e-postadresser til å logge inn på nett og telefon.

til toppen

6. Hvem kan se min Trips?

Dersom du legger ut eller sender en link til din reise via e-post kan alle med linken se reisen. Men ingen grunn til å være bekymret - all sensitiv informasjon som bestilling- og betalingsdetaljer, navn på reisende og e-postadresser vil ikke vises. Din reise er ikke tilgjengelig gjennom søkemaskiner. Dersom du ønsker at noen skal se alle bestillingsdetaljene i din reise kan du spesifikt legge dem til som samarbeidspartner. Klikk på "Del" linken på toppen av trips-siden, skriv inn e-postadressen du vil dele med, og klikk feltet "Kan redigere denne reisen". På grunn av sikkerhet kan kun registrerte KAYAK brukere få tilgang til bestillingsdetaljene. Dersom du automatisk vil dele alle reisene du oppretter med noen kan du sette dette opp på Trips Innstillinger-siden. Legg enkelt til e-postadressen i "Automatisk del nye reiser med..." seksjonen.

til toppen