Hva kan vi hjelpe deg med?

Vanlige spørsmål

Hoteller

Hjelpen er på vei: dersom du bestilte reisen på HotelsCombined-siden med en av leverandørene våre, kan du gå til Bestillinger og få informasjon om døgnåpen kundestøtte. Dersom du har bestilt reisen på HotelsCombined, og blitt videresendt til tilbyderens nettside for å fullføre bestillingen, må du ta direkte kontakt med dem. Er du ikke sikker på hvilken leverandør som er ansvarlig for bestillingen? Reiseleverandørene vi samarbeider med tar datavernet ditt på alvor, og det er derfor HotelsCombined ikke har tilgang til bestillingen din for å gjøre endringer eller sende bekreftelser på nytt. Dersom du allerede har blitt belastet, kan du finne ut hvem du bestilte hos ved å sjekke navnet på mottakeren opp mot ventende eller fullførte betalinger.Ta kontakt med hotellet for å finne ut hvilken reiseleverandør bestillingen din er gjennomført hos. Bestilte du via en nettleser på datamaskinen eller mobilen, kan du gjenskape trinnene dine ved å sjekke nettleserhistorikken for å se hvilken nettside du ble omdirigert til etter HotelsCombined.
Hvis du valgte alternativet «Bestill med hotell», kan du avbestille via bekreftelsen du fikk tilsendt på e-post. Øverst i bekreftelsen finner du en kobling som heter «Avbestill» . Hotellet blir varslet, og du mottar en bekreftelse på avbestillingen via e-post kort tid etterpå. Du kan også ta direkte kontakt med hotellet. Kontaktinformasjonen finner du i bekreftelsen.
Fordi vi søker gjennom hundrevis av andre reisesider samtidig, hender det at det er problemer med nøyaktigheten på informasjonen vi henter fra disse sidene. Enten har ikke siden oppdatert sine tilgjengelige tjenester, har gitt oss feil informasjon eller så har en annen reisende bestilt siste tilgjengelig rom.
Siden HotelsCombined er en søkemotor, og ikke en selger, har vi ikke refusjonsregler -- det blir håndtert av leverandøren som du bestilte reisen av. Ikke sikker på hvilket selskap du skal snakke med? Sjekk din kontoutskrift og/eller gå til Bestillinger for å finne leverandørinformasjon.
Stjernerangering er blitt oppgitt av hotellene selv, og av nettreisebyråene som selger hotellrom. HotelsCombined tar informasjonen og viser det som er mest nøyaktig. Vi forstår at noen av disse leverandørene er mer solide enn andre og tar dette med i beregningen når vi viser stjernerangering.
Alle hotellvurderingene våre er skrevet av verifiserte gjester, og du kan derfor være trygg på at det du leser faktisk stemmer.
Vil du bli en av våre hotellpartnere? Gå hit.

iOS

  1. Gå til Innstillinger på din enhet og scroll ned til Personvern.
  2. Trykk på stedstjenester.
  3. Flytt knappen til På. Alle apper som kan bruke stedstjenester vil dukke opp under
  4. Scroll deg ned til din nettleser (f.eks. Safari, Chrome etc.) og sjekk at stedstjenester er skrudd på.

Android

  1. Gå til Innstillinger i din enhets meny, og velg Stedstjenester. Sikre at den er skrudd på.
  2. Sjekk at du har stedstjenester skrudd på spesifikt for din nettleser. Åpne nettleserens meny (øverst i høyre hjørne).
  3. Scroll ned for å navigere til stedsmenyen.
  4. Skru på stedstjenester.
  5. Du kan se alle nettsider du har tillatt eller blokkert ved å ekspandere de korresponderende menyene og justere stedstilgang-innstillinger for hver enkelt side.
  6. Oppdater hendelsessiden du prøver å vise etter at du har tillatt stedstjeneste. Siden vil da lastes om ikke ditt sted har blitt geo-blokkert
Hvis du allerede har gjennomført en bestilling på nettet og har spesielle forespørsler vedrørende oppholdet ditt, eller trenger mer informasjon om f.eks. flyplasstransport, kan du kontakte hotellet via informasjonen deres i e-postbekreftelsen, eller kontakte reiseleverandøren. Hvis du ennå ikke har bestilt og bare vil ha mer informasjon før du gjennomfører bestillingen, kan du prøve å søke etter hotellets nettside i søkemotoren du bruker (f.eks. Google) ved å skrive inn hotellets navn og by. Hvis du ikke finner svaret på et spesifikt spørsmål på nettsiden vår eller på reiseleverandørens nettside, anbefaler vi deg å ta direkte kontakt med hotellet.

Fly

HotelsCombined sammenligner priser på flybilletter fra en rekke ulike nettsider for flybilletter for å finne den laveste prisen. Velg den laveste prisen du vil ha, så sender vi deg til siden der du kan fullføre bestillingen.Ettersom den gjeldende bestillingen er tilknyttet flyselskapet eller reiseselskapet du har valgt, er ikke HotelsCombined involvert i reservasjonen eller betalingen, og kan dermed ikke bekrefte bestillingsinformasjonen. Hvis du har spørsmål vedrørende endringer eller kanselleringer for reservasjonen, må du derfor kontakte kundestøtten til flyselskapet eller reiseselskapet som du gjennomførte reservasjonen hos. Hvis du ikke husker hvilken bestillingsside du bestilte gjennom, kan du sjekke betalingsinformasjonen. Ta en titt på betalingsmottaker for å se hvem som mottok bestillingen.
Fordi vi søker gjennom hundrevis av andre reisesider samtidig, hender det at det er problemer med nøyaktigheten på informasjonen vi henter fra disse sidene. Enten har ikke siden oppdatert sine tilgjengelige tjenester, har gitt oss feil informasjon eller så har en annen reisende bestilt siste tilgjengelig rom.
Siden HotelsCombined er en søkemotor, og ikke en selger, har vi ikke refusjonsregler -- det blir håndtert av leverandøren som du bestilte reisen av. Ikke sikker på hvilket selskap du skal snakke med? Sjekk din kontoutskrift og/eller gå til Bestillinger for å finne leverandørinformasjon.
Alle liker vel å spare penger? Vi har funnet ut at en av de beste måtene å finne bra tilbud på visse flyvninger var å bestille to en-veis istedenfor en rundreise. Så det er dette KAYAK Mix gjør: finne to kompatible en-veis flyvninger for å hjelpe deg å spare. Bare husk at du først sikrer at hver strekning av reisen er tilgjengelig før du bestiller.
Alle flypriser på HotelsCombined inkluderer gjeldende skatter og avgifter. Unntaket er gebyrer på valgfrie tillegg, som for eksempel gebyr for innsjekket bagasje, eller hos flyselskaper som tar betalt for setevalg, dyr, osv. Disse tilleggene må du selv gjøre direkte med flyselskapet. Vi har laget en gebyrkalkulator - tilgjengelig sammen med søkeresultatet - for å hjelpe deg med å regne ut eventuelle tilleggskostnader Vi er på din side.
Flypriser inkluderer ikke bagasjegebyrer eller andre valgfrie gebyrer. For å hjelpe deg med å løse dette problemet har vi laget Gebyrkalkulatoren, den er tilgjengelig i dine flysøkeresultater, slik at du enkelt kan estimere full pris for din flyvning.
På siden vår kan du opprette et ved å logge inn og gå direkte til Prisvarsler på kontoen din, eller du kan se etter «Spor priser»-knappen øverst til venstre side av flyresultatene. Hvis du søker etter hoteller, kan du velge «Opprett prisvarsel» øverst til høyre av listen over hotellresultater. Hvis du bruker appen vår, finner du prisvarslene ved å bruke appens navigasjonsmeny og følge instruksjonene der.
Gratulerer, du har funnet vårt Prisprognose verktøy. Ved å bruke historikk kan vi lage en prognose om prisene for en bestemt rute vil gå opp eller ned de neste 7 dagene. Deretter gir vi en anbefaling om du bør bestille fly nå, eller om du bør vente å se hva som skjer med prisen (sette opp et daglig Prisvarsel kan hjelpe deg).
Ikke alle ruter vil ha nok informasjon til å vise Prisprognose. Ser ut som du har funnet noe unikt når det gjelder pristrender.
Når du søker etter fly på HotelsCombined, kan du velge antall barn og spedbarn gjennom nedtrekksmenyen for passasjerer.
Hvis du ønsker å betale for noen andres reise, kan du absolutt gjøre det. Men, du må sørge for at når du skriver inn passasjerdetaljer så må navnet på billetten matche reisendes ID. En feil bokstav kan bety at du får en enveisbillett til du-får-ikke-fly-i-dag-sonen. Mange flyselskaper tar også et større gebyr for endring av informasjon etter at billetten er bestilt.
Vi hjelper deg. Når du er på HotelsCombined Flyvninger siden, velg "Flere byer" over søkefeltet før du gjør søket. Dette vil gi deg mulighet til å søke etter en flyvning med opp til 3 forskjellige strekninger.
Noen ganger er ikke reisedatoene hugget i stein. Dersom du foretrekker litt fleksibilitet, vil fleksible datoer vise deg flyvninger opptil 3 dager før/etter dine foretrukne datoer. På denne måten kan du se om du finner et bedre tilbud ved å dra en eller to dager tidligere. Du kan også velge søkealternativene fleksibel «helg» eller «måned» for å søke bredere og finne den billigste prisen som passer best for deg.
For tiden kan HotelsCombined søke for maksimalt 9 passasjerer av gangen. Når det er sagt kan HotelsCombined fortsatt hjelpe deg med å finne den beste reiseplanen for din gruppe. Vi foreslår at du finner flyvningen du ønsker å kjøpe gjennom å fullføre et søk på www.hotelscombined.no og deretter kontakte flyselskapet direkte for å diskutere gruppereiser.
Mystisk, er det ikke? Noen ganger vil leverandørene gi ut rabatterte priser på flyvninger mot en betingelse: siden prisene er så lave ønsker flyselskapet å være anonymt frem til du har fullført bestillingen.

Leiebiler

HotelsCombined er en søkemotor som sammenligner leiebiler fra hvert enkelt leiebilselskap og finner den laveste prisen.Når du velger leiebilen som best passer deg, sender vi deg til nettsiden der du kan fullføre bestillingen. Vi verken samler inn eller behandler informasjonen til kunder hos HotelsCombined.Du må derfor kontakte leiebilselskapet eller nettsiden du gjennomførte bestillingen på dersom du ønsker å kansellere eller endre reservasjonen.Hvis du ikke vet hvilket leiebilnettsted du gjennomførte bestillingen på, kan du se hvem som er betalingsmottakeren for å finne ut hvem som er ansvarlig for bestillingen. Eventuelt kan du se på historikken i nettleseren eller gjennomføre det samme søket på nytt på HotelsCombined for å se hvilket nettsted bestillingen ble gjennomført på. Retningslinjer for kansellering er underlagt forskriftene til hvert enkelt leiebilselskap og kan variere avhengig av betingelsene som ble valgt på bestillingstidspunktet. Før du kansellerer ber vi deg sjekke retningslinjene for kansellering i bestillingsbekreftelsen. Hvis du har ytterligere spørsmål, anbefaler vi deg å kontakte nettsiden der du gjennomførte bestillingen.
Så du på Bestillinger? Dersom du bestilte gjennom av en tilbyderne via HotelsCombined burde du kunne finne det der. Dersom du ble videresendt til en annen side for å fullføre reservasjonen må du kontakte tilbyderen direkte. Husker du ikke hvem bestilte gjennom? Sjekk kontoutskriften på kredittkortet ditt for å se hvem som har belastet deg.
Siden HotelsCombined er en søkemotor, og ikke en selger, har vi ikke refusjonsregler -- det blir håndtert av leverandøren som du bestilte reisen av. Ikke sikker på hvilket selskap du skal snakke med? Sjekk din kontoutskrift og/eller gå til Bestillinger for å finne leverandørinformasjon.
Fordi vi søker gjennom hundrevis av andre reisesider samtidig, hender det at det er problemer med nøyaktigheten på informasjonen vi henter fra disse sidene. Enten har ikke siden oppdatert sine tilgjengelige tjenester, har gitt oss feil informasjon eller så har en annen reisende bestilt siste tilgjengelig rom.
Aldersgrensene varierer avhengig av hvor og hvem du leier bil hos, så det er best å sjekke informasjonen underveis. Hvis du vil ha mer informasjon, foreslår vi at du tar direkte kontakt med leiebilselskapet for å få informasjon om retningslinjene deres. Vær oppmerksom på at HotelsCombined ikke er ansvarlig for retningslinjer verdrørende alder på den som leier.

Trips

Glad du spurte. Trips hjelper deg med å organisere din reise, problemfritt. Du kan lagre søkeresultater for å spore priser, opprette reiseplaner for kommende reiser, dele dine planer med familie og venner, synkroniser med din Gmail-konto for å automatisk opprette reiseplaner, videresend bestillingsbekreftelser fra neste alle sider for å få det lagt til i din reise, manuelt legge til ting, motta varsler om fly/gate endringer og mye mer -- alt på ett sted. Og det er gratis.
Etter at du har logget inn på HotelsCombined, gå til din Trips-side og velg reisen du vil slå sammen. Se etter nedtrekksmenyen "Mer" og finn "Slå sammen med annen reise."
Gå til din Trips side og velg det lagrede elementet du vil bestille. Selv om det er en stund siden har HotelsCombined jobbet i bakgrunnen for å oppdatere dine lagrede søkeresultater for å sikre at du ser de nyeste prisene. Klikk bare på "bestill"-knappen når du er klar.
Vi importerer reservasjonene til HotelsCombined Trips slik at du kan se alle reiseplanene dine på ett sted – også når du ikke er tilkoblet Internett. HotelsCombined sin bruk eller overføring av informasjonen mottat fra synkronisering med Gmail er underlagt Retningslinjer for brukerdata for Googles API-tjenester, inkludert kravene om begrenset bruk.

Konto

Dersom du har bestilt med en av våre leverandører på HotelsCombined-siden, gå til Bestillinger for informasjon. Dersom du har bestilt utenom vår side, eller du har blitt videresendt til en leverandørs nettside fra HotelsCombined for å fullføre bestillingen, må du kontakte leverandøren direkte. Ikke sikker på hvem leverandøren er? Sjekk din kontoutskrift for å se hvem som har belastet kortet.
Gå over til din Konto for å endre personlig informasjon.
Enkelt! Besøk din Konto side og få det.
Vil du ikke lenger være vennen vår?! Det er veldig enkelt: logg ut av HotelsCombined, klikk på "Logg inn" linken og skriv inn samme e-postadresse som du bruker for å logge på Facebook. Istedenfor å skrive inn mer informasjon, klikk "nullstill passord." Da vil du bli spurt om å opprette nytt passord for din konto, og effektivt avkoble din Facebook-konto.
Når du forsøker å logge inn på din konto, velg nullstill passord linken.
Dersom du ønsker å endre e-post abonnementer, kan du gjøre dette på Prisvarsler-siden. Dersom du vil slette din konto, vennligst gå til dine Prisvarsler-innstillinger.